Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

poniedziałek, 3 marca 2014

Witam się

O Matko! Stało się będziesz Matką! 

Witam serdecznie przypadkowych wędrowców oraz tych, którzy chcieli tu trafić (tak łudzę się że takie osoby istnieją :D  ). Blog powstał po to abym mogła się podzielić ze światem moją największą radością - rodziną. A przede wszystkim nie chciałabym aby coś mi umknęło, stąd pomysł na bloga. Bo jak tu zapiszę to nie zniknie prawda, coś raz puszczone w internety jest wieczne. 

Zatem kochani, jestem w ciąży. Obecnie 16 tydz 6 dz ciąży. Dziś poczułam pierwsze puknięcie (bo na kopnięcie to było zdecydowanie za delikatne :) ) naszego kropka. Kropek to kropek od samego początku, od kiedy na ekranie aparatu USG zobaczyłam małą kropeczkę którą lekarz nazwał moim dzieckiem :) Kropek ma już płeć ale nie chciał nam jej pokazać, więc nadal jest Kropkiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...