Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 4 marca 2014

Bezsenność?

Mąż koło mnie chrapie a ja??

Dziś całą noc przeleżałam. Przynajmniej takie mam wrażenie, że spałam może z 4 godziny tej nocy. A teraz od 5 rana leżę i się przewracam z boku na bok, w łazience byłam już chyba z 4 razy w ciągu  godziny....bynajmniej nie dlatego, że musiałam. No więc wzięłam komputer i najpierw skrupulatnie sprawdziłam wszystkie wiadomości odnośnie bezsenności w ciąży, wychodzi na to że to jeszcze za wcześnie! No i z tego co piszą mądre portale w spaniu przeszkadza: duży brzuch, ucisk na pęcherz, bolesne ruchy dziecka, lęk przed porodem, trudności z oddechem. No więc u mnie nic z tych nie występuję, więc się pytam: DLACZEGO NIE MOGĘ SPAĆ!?
No ale jak już jestem z temacie spania :) To koniecznie muszę wspomnieć o łóżeczku dziecięcym. Na popularnym portalu aukcyjnym jest ich ogrom! Nie do ogarnięcia, w każdym kolorze, z każdym zwierzątkiem, przekształcające się w nie wiadomo co... A mi się podobają takie proste, bez fajansu.

I tak moim faworytem jest kołysko-łóżeczko-przystawka. Czyli łóżeczko na biegunach, które można zdemontować, dodatkowo demontowany bok pozwala na przysunięcie do łóżka rodziców. Jedyny minus to długość, tylko 90 cm, czyli nie na długo....
cena: 189 zł + przesyłka (w zestawie jest materac, ale nie oszukujmy się materac to nie przelewki musi być porządny)
Kolejnym faworytem jest ikeowskie łóżeczko z pełnymi bokami, to łóżeczko ma aż 123cm długości więc bez problemu zmieści nawet 3 latka, ale pytanie czy 3 latek będzie chciał spać w łóżeczku? Wątpię....
cena: 199 zł
W każdym bądź razie, na pewno będę szukała czegoś prostego, nie powiem że pod względem estetycznym wygrywa kandydat nr 2! Ale ja tak bardzo chcę kołyskę....

Może jakaś mama mi pomoże???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...