Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 13 marca 2014

Ciuch ciuch!


Radość koloru

Szczerze mówiąc nigdy nie byłam tak odważna jeżeli chodzi o dobór kolorów jak w ciąży. Koralowe spodnie? Czemu nie! Że wielka pupa!? No i co z tego! Takie właśnie mam na chwilę obecną podejście do ubierania się :) I jest mi z tym bardzo dobrze :D

 18 tydzień 1 dzień ciąży


Postanowiłam iść do lekarza spacerkiem. Nie mam daleko. Ale nie przemyślałam tego i ubrałam nowe (cudowne) buty, które tak bardzo obdarły mi pięty! Serio już myślałam, że nie dotrę do domu...
Spodnie są super wygodne, wcale nie są ciążowe. Dodatkowo zakładam na nie specjalny pas ciążowy podtrzymujący brzuszek.
Co do lekarza to dał mi błogosławieństwo i powiedział że super pomysł z basenem. Pewnie miał na myśli to że co wizyta to jest mnie 3 kg więcej! Wizyty są co 3 tygodnie. Matko ja już jestem 12 kg do przodu! Położna jest za każdym razem równie zdziwiona co ja. Nie wiem gdzie mi się to odkłada, zatrważające jest jednak tempo tego 'przyrostu'.
 Moja dieta jest zbilansowana, nie obżeram się, słodyczy nie toleruję, jem dużo świeżych warzyw i owoców średnio co 3 godziny... No nie wiem co jeszcze mogę zrobić... A! Wiem idę popływać!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...