Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 20 marca 2014

Kulinarnie

Pyszności na talerzu przyszłej mamy.

Dziś post kulinarny, bo uwielbiam jeść, uwielbiam kiedy jedzenie jest miłe dla oka, smaczne i zdrowe. Żeby nie przedłużać :
Śniadanie
Kanapki z masłem, szpinakiem, salami i jajkiem.
Obiad
Pstrąg świeży filet pieczony w folii z sałatką ze szpinaku z sosem vinegre
Podwieczorek
Płatki z jogurtem i owocami

 Kolacja
Sałatka 'ala cesar'
Pysznie i zdrowo poniżej krótki opis przygotowania, na prawdę nie ma nic prostszego i szybszego niż powyższe dania :D

1. Pstrąg - dokładnie umyć, ułożyć na folii aluminiowej polać oliwą z oliwek, posypać ulubionymi przyprawami ja stosuję: czosnek, pieprz cytrynowy, przyprawa do kurczaka lub do ryb, sól, sok  z cytryny, ułożyć plasterki cytryny, zawinąć zostawiając dwie dziurki po bokach i piec 20-30 min w 185 st C
2. Sałatka - szpinak umyć, poodrywać ogonki, dodać kto co lubi ja dziś miałam ziarna słonecznika i pokrojone migdały, polać sosem: sok z cytryny, woda, łyżka musztardy, oliwa
3. Sałatka 'ala cesar' - dowolna sałata, szpinak, pomidor, papryka, rzodkiewka (i co tam jeszcze lubicie), ja dodałam ser pokrojony w paseczki, grzanki (pokrojony w kostkę chleb usmażony na oleju z dodatkiem posiekanego czosnku - czosnek dodać pod koniec żeby się nie przypalił) i na koniec polać oliwą z oliwek
SMACZENEGO! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...