Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 18 marca 2014

Kupujemy pierwszą pieluszkę

Jest z czego wybierać!

Żeby rozłożyć koszty zdecydowałam sie kupować pieluszki wielorazowe "na raty".
Wybór jest ogromny, zakres cenowy, kolorystyka, typ pieluszki - naprawdę ciężko się zdecydować. Na początek postanowiłam kupić pieluszkę kieszonkę w zestawie z wkładem chłonnym. W ostatnim wpisie o pieluszkach obliczyłam, że aby pieluszkowanie było wygodne potrzeba ok. 10 takich pieluszek. O matko! Aż 10!? No cóż w taki razie najwyższy czas zacząć je kompletować ;)

Bardzo podobają mi się pieluszki Milovia, mają bardzo ciekawy desing. Cena za taką kieszonkę to 69 zł.
Mój typ - śliczne jabłuszka :)
Wewnętrzna warstwa pieluszki Milovia wykonana jest z mikropolaru, który zapewnia dziecku suchość. Można je stosować od 3,5 do 16 kg - czyli są one size, regulowane napami.
Niestety wkłady są dostępne osobno 11 zł za sztukę.
Czyli wychodzi 80 zł za jedną pieluszkę z jednym wkładem wchłonnym plus oczywiście koszty przesyłki.
Szukam dalej.

Pieluszka PUPUS zachwyca ceną, tylko 22,90 zł a i wzory ma na tyle ciekawe, że można by coś wybrać.
Miły dla oka (mojego) wzór
Tutaj także wewnętrzna warstwa to mikropolar, ale uwaga zastosowanie od 6 kg do 15 kg, a co z noworodkiem? Producent oferuje specjalne pieluszki dla noworodków od 3,5 kg do 8 kg. Czyli odpada one size i w tym momencie cena już nie zachwyca bo trzeba kupić dwie wyprawki.
Wkładki chłonne także sprzedawane osobno od 7,80 zł z mikrofibry do 11,00 zł za bambusowe. Razem wychodzi od. 35 zł za pieluszkę, do tego pieluszki dla noworodków ok.25 zł.

Pieluszka MINKY to znów dobra cena 22,90 zł, ale musiałam się zmusić żeby wybrać jakiś wzór.
Ciężko było wybrać - padło na tygryska
Opis identyczny jak wyżej. Możemy jeszcze wybrać MINKY z podwójną gumką, która zapewnia lepszą ochronę przed przeciekaniem, cena 26,90 zł.

Pieluszka NappiMe kosztuje 59 zł, wzory są bardzo ładne, tutaj z kolei miałam problem co wybrać ponieważ podobał mi się więcej niż jeden :)
Różne ciekawe wzory - mój misie.
Standardowo w środku mikropolar na zewnątrz PUL. Wkłady trzeba dokupić osobno, bambusowe kosztują 10 zł. Można stosować u dziecka od 3,5 kg do 14 kg, chłonność regulowana rozmiarem wkładki.  Całość 69 zł.

Pieluszki Bumgenius wyglądają na dobrze uszyte, cena to 88 zł.
Elegancko :)
Do pieluszki dołączone są dwa wkłady mały i duży. Producent oferuje raczej jednokolorowe ale porządnie wyglądające pieluszki. Cena za całość 88 zł.

No i teraz zachodzę w głowę : co tu wybrać!?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...