Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 27 marca 2014

Liebster Blog Award!

Dziękuję Ewelinie Malinie z Malinkowego Domu za nominację do Liebster Award :) To moja pierwsza nominacja, bardzo mnie ona ucieszyła :) Dziś też na liczniku odwiedzających mojego blogu zobaczyłam 1000! Jestem wzruszona :)

Na czym polega Liebster Award:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 



 Oto pytania jakie zadała Ewelina wraz z moimi odpowiedziami :


1. Co zrobiłaś jak ujrzałaś na teście 2 kreski?
Podskoczyłam z radości, potem się skarciłam, bo przecież nie powinnam skakać, ubrałam się i pojechałam do męża do pracy żeby mu powiedzieć że mam "dobrą wiadomość" :) 
2. Najgłupszy przesąd jaki usłyszałaś w ciąży?
Zakaz chodzenia do fryzjera bo: farbowanie sprawi że dziecko będzie rude, a jak obetnę włosy to mu odbierze rozum! Kto to wymyśla!? 
3. Ulubiona słodka przekąska? 
Na słodkie nie mam za bardzo ochoty, ale Kinder Bueno nie pogardzę :) 
4. Sieciówka czy SH? 
Zdecydowanie SH, jestem szmaciarą i dobrze mi z tym ;) 
5. Na jakie zachcianki wydajesz najwięcej?
Zdecydowanie wyprawkowe. Lubię gadżety... 
6. Jak reagujesz na pobieranie krwi?
Źle. Mam zawroty głowy jak tylko wejdę do zabiegowego, a potem jeszcze długo po muszę leżeć i 'odpoczywać'.
7. Co ostatnio przeczytałaś?
"Gnój" Wojceicha Kuczoka i "Metodologia badań psychologicznych" Brzezińskiego.
 8. Ulubiony serial?
"Chicago Fire", "Desperate Hosewives", "Ostry dyżur", "Żona idealna", "Sex and the city" (...) 
9. Jaki masz widok z okna?
Nieciekawy. Kopalnia, kościół, ulica... a zresztą zobaczcie same.


10. Drugie imię? 
Agnieszka 
11. Morze, góry, las?
Las nad morzem :)


A ja zapraszam do zabawy i nominuję następujące blogi:
czekamynacud.blog.pl
zycdopelna.blogspot.com
smyknapokladzie.pl
mama-ma-bloga.blogspot.com
rodzice-plus-dziecko.blogspot.com
zosija.blogspot.com
wciazytydzienpotygodniu.blogspot.com
zakochana-zdrowa-mama.blogspot.com
tierras-de-colores.blogspot.com
polka-w-ameryce.blogspot.com
gabi-losiowska.blogspot.com


Pytania dla Was:

1. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
2. Co jest Twoją największą przyjemnością?
3. Jak opisałabyś siebie w 3 słowach?
4. Jaki jest Twój kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie dnia?
5. Wakacje - aktywnie czy leniuchując?
6. Jakie imię dla chłopca, a jakie dla dziewczynki?
7. Jaki film, który ostatnio oglądałaś, chciałabyś polecić?
8. Jak ubierasz się "po domu"? 
9. Czego boisz się najbardziej?
10. Czy Twój mąż, rodzina, przyjaciele wiedzą że piszesz bloga?
11. Jakbyś wygrała duże pieniądze to jaka byłaby twoja pierwsza decyzja?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...