Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

poniedziałek, 24 marca 2014

Mamą być



No cóż tak to już się dawno nie czułam...
Sexi? Co to znaczy jak się jest w ciąż? Czy to w ogóle istnieje?
Ludzie, których spotykam na mojej drodze mówią mi "pięknie wyglądasz", "wyglądasz kwitnąco", "śliczny brzuszek", "pasuje Ci".  Czyżby? Ponieważ jestem na półmetku chciałam zrobić małe podsumowanie ciążowego stanu +/- kategoria WYGLĄD.

+ cera z tłustej stała się normalna! czyt. zero wyprysków
+ włosy gęste, nie przetłuszczają się
+ uwagę zwraca wystający brzuszek a nie wielka pupa
+ ciało jest zaskakująco jędrne (pewnie dlatego że smarowane 2 razy dziennie)

- oczywiście rozstępy
- piersi nie nadające się na ekspozycję
- sucha skóra na plecach i ramionach
- widoczne naczynia krwionośne

W sumie to byłam pewna że zasypię Was minusami... Ale jakoś ciężko było mi coś jeszcze do tej listy dopisać i ostatecznie bilans wychodzi na zero! No ale muszę zaznaczyć że mam problemy z zabiegami pielęgnacyjnymi bo przestałam sięgać do stóp :) A i golenie nóg sprawia mi coraz więcej trudności ;)

No na szczęście mój mąż dostrzega jeszcze różnicę pomiędzy 'mamą swojego dziecka' a żoną, i mimo, że nasza relacja przeszła na zupełnie inny poziom, inny wymiar, to cieszę się, że nie zapomina, że mama to też KOBIETA!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...