Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

poniedziałek, 17 marca 2014

Rozstępy.

Nie dam się !

Od kilku dni na moim ciele, ku mojemu przerażeniu, pojawiły się rozstępy. Zachodzę w głowę jak to możliwe skoro smaruję sie 2-3 razy dziennie stosownymi kremami i balsamami... a jednak. Rozstępów jest sztuk 6 : 3 na boku brzucha i 3 na piersiach. Wiem, że to w sumie nic i mogę liczyć na gorsze, ale postanowiłam się nie dać i uzbroić w super krem na rozstępy. No i tu pojawił się problem : jaki to jest super krem? Nie wystarcza mi już Babydream Rosmanna i Mamamia Ziaji. Potrzebuję wytoczyć cięższe działa. Czytam opinie, czytam etykiety, strony producentów i mętlik w głowie jest coraz większy. Ale mam swoje typy.

Krem Fissan poj. 100 ml cena ok. 25 zł


Pharmaceris M, Tocoreduct Forte poj. 75 ml cena ok. 40 zł

Vichy poj. 200 ml cena ok. 80 zł
Krem Mustela 9 miesięcy poj. 150 ml cena ok. 80 zł

Wszystkie te kremy wydają się być dobre, opinie mają nieoszkalowane. Różnią się oczywiście ceną i pojemnością, ale podobno też wydajnością. Najmniej dla mnie ważne jest jak się kosmetyk wchłania i jak pachnie - ważne żeby działał.
Co chcę osiągnąć? Rozjaśnić to co już mam i zapobiec nowym.
Co wybrać? Nie wiem. Pewnie zacznę od najtańszego.
Czy mi pomożecie? Proszę, może któraś z Was używała/używa i pomoże mi dokonać wyboru.

Tak to wygląda, ot takie trzy kreseczki spędzające mi sen z powiek. Na piersiach jest gorzej ale nie uraczę Was ich widokiem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...