Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

poniedziałek, 31 marca 2014

Zawroty głowy

Czemu źle się czuję?

Od kilku dni z moim samopoczuciem bywa różnie. Często jest tak że boli mnie głowa, miewam zawroty głowy, nagle robi mi się słabo. I nie jestem w stanie stwierdzić kiedy i po czym mi się tak dzieje. Stwierdzam że nic na to nie ma wpływu... Podobno przyczyną jest rosnąca macica, która uciska na naczynia krwionośne. No ale halo? jak z tym żyć? 
No i co na to pytanie odpowiada mądry Internet? Aby zapobiec zawrotom głowy należy wykonywać wolne, płynne ruchy, nie należy natomiast podrywać się z pozycji leżącej/siedzącej - nagle (trochę to abstrakcyjne, bo odkąd mam wystający brzuch to wszędzie się przetaczam, już nawet nie pamiętam co to znaczy 'poderwać się' ;) ). No i trzeba pamiętać o jedzeniu (!?) i witaminach. Najbardziej wzięłam sobie do serca radę: ruszać się na świeżym powietrzu. Dlatego wczoraj całe popołudnie spędziłam z przyjaciółką na spacerowaniu i plotkowaniu rzecz jasna :) Było miło, po takim wysiłku nie miałam problemu ze snem w nocy :D



Pogoda piękna! Już nawet wyciągnęłam balerinki, chociaż okazały się nie być trafionym pomysłem do lasu ;) Dziś dla odmiany spędzam cały dzień w łóżku, mam ogromny problem z pozbieraniem się, zresztą kiedy jak nie teraz mam się byczyć w wyrku :D

Aktualizacja : jednak wyszłam z domu krótki spacerek tam i z powrotem i to tylko dlatego że zachciało mi się suszonych moreli :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...