Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 15 kwietnia 2014

Pastelowo + kurczaczek :)

I ♥ Pastels.

Dziś u nas angielska pogoda - szaro, buro i pada. A tu trzeba wyjść z domu... i to w dodatku na pobieranie krwi. Dlatego dziś u mnie łagodne ale radosne, miło wyglądające pastele :) I mimo gigantycznej kolejki w laboratorium ( nie nie nikt mnie nie przepuścił ) i brzydkiej aury na zewnątrz dobry nastrój mnie nie opuszcza :) A i w końcu udało mi się przespać całą noc! I maluszek cudnie mnie kopie! :) Same plusy.
Mina ala wystraszona surykatka ;)



A dla malucha przytargała z miasta takie body :)

No i rzeczony kurczaczek, zapowiedź Świąt :)
Jest taki mały i słodziutki, że trudno się nie uśmiechnąć zerkając na niego :D



Miłego dnia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...