Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 9 kwietnia 2014

Rozstępy, pranie, czkawka

Czyli o wszystkim i o niczym ;)

Wczorajsze plany spaceru niestety się posypały, pogoda zmieniła się nagle z pięknej i słonecznej w wielką ulewę. Ale zamiast tego odwiedziłam moja kuzynkę i jej 1,5 rocznego synka. Okazało się że moja ciąża przebiega bardzo podobnie do jej ciąży, ona też zaszła w listopadzie z terminem na sierpień ( 7 sierpień). No ale Kamilek urodził się 16 lipca :) Też walczyła z jakimiś bakteriami ok. 23 tygodnia. Ona co prawda była w szpitalu, ja mam nadzieję tego uniknąć.

Pod ostatnim postem dużo pisałyście o czkawce, czekałam na nią z entuzjazmem, ale po tym co przeczytałam to nie wolałabym żeby maluszek nie pił zbyt łapczywie ;) Już i tak mam duży problem ze spaniem, a jakby do tego jeszcze miała dojść nagła, niespodziewana czkawka...

Concentrino Baby obdarowało mnie trzema próbkami proszków do prania. Napisałam do nich mejla z prośbą o próbki do prania wyprawki. Mam jeszcze próbkę proszku Dzidziuś. Już nie mogę się doczekać prania, na pewno wtedy napiszę który proszek przypadł mi do gustu, bo przecież któryś będę musiała kupować hurtowo :D


Roztępy niestety nie odpuszczają, a co gorsza są coraz większe :/ Smaruję się już nawet trzy razy dziennie ale nic z tego. Znalazłam jeszcze taki specyfik z Pharmaceris, krem zmniejszający istniejące rozstępy. Chyba zacznę go stosować, bo ne mogę patrzeć na te moje boczki (bo rozstępy mam właśnie na boczkach) i piersi (to boli mnie najbardziej...). Może któraś z Was stosowała ten kosmetyk i ma jakąś obiektywną opinię?????

Tymczasem pozdrawiam serdecznie :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...