Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 8 kwietnia 2014

Tydzień 23!

Ciąża tydzień po tygodniu

www.zapytajpolozna.pl
Dziecko waży już prawie pół kilo! Jego ruchy są coraz liczniejsze i mocniejsze, w tym tygodniu mogę też pierwszy raz poczuć czkawkę maleństwa, które połyka płyn owodniowy :) Dziecko zaczyna obrastać w tłuszczyk, a jego skóra jest coraz grubsza. Dźwięki z zewnątrz są dla niego wyraźne, potrafi je nawet rozpoznawać, a tych nagłych i głośnych przestrasza się.
Ja mogę czuć zmęczenie. Moje nogi, stawy mogą puchnąć i boleć, brzuszek robi się coraz większy i cięższy. Powinnam dużo pić i odpoczywać z nogami do góry!
6 miesiąc to ostatni miesiąc drugiego trymestru i ciężko mi uwierzyć, że już tak niewiele pozostało, dokładnie 125 dni do terminu porodu! 

A co robiła mama?
Mama wyniosła pół szafy za małych ciuchów na strych, doszłam do wniosku, że i tak przez następne pół roku nic z tego nie ubiorę, a jak będą popakowane w reklamówki to będzie mniej roboty przy przeprowadzce (o którą się modlę każdego dnia). Poza tym pogoda ładna więc wybiorę się na spacerek.

Dostałam dziś dwie miłe przesyłki jedną od Dominiki a drugą od firmy Concertino Baby. Ale o tym następnym razem :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...