Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 16 kwietnia 2014

Tydzień 24!

Ciąża tydzień po tygodniu

O jacie jacie! Z wczorajszego mojego podekscytowania przeoczyłam, że to był wtorek - czyli kolejny tydzień ciąży, już 24!

Do porodu zostało 119 dni. Maluszek ma ok. 21 cm waży ok. 600 g.

www.zapytakpolozna.pl
Objawy fizyczne jakie możesz odczuwać, to:
  • lepiej odczuwasz ruchy dziecka  - tak zdecydowanie! nawet tata czuje już kopniaki, co sprawia nam bardzo dużą radość!
  • bolesność podbrzusza - nie czuję, chyba że jestem zmęczona wtedy boli mnie wszystko,
  • zaparcia - żadnego problemu, kawa zbożowa działa wyśmienicie,
  • zgaga i niestrawność - często mam uczucie 'przejedzenia' mimo że zjadłam niewiele, ale nic poza tym,
  • przekrwione śluzówki nosa lub krwawienia nosa - na razie nic, to dobrze, bo krew z nosa bardzo mnie stresuje,
  • wzmożonym apetyt - o tak! i to na słodkie!
  • świąd skóry brzucha - tak, smaruję 3 razy dziennie,
  • skurcze łydek - nie, mimo że zawsze miałam z tym duży problem, szczególnie w nocy,
  • bóle pleców - TAK
  • powiększenie piersi - TAK i nadal bolesność przy dotykaniu,
  • bóle głowy wraz z zasłabnięciami lub omdleniami - zasłabnięcia i omdlenia nie, ale zawroty i bóle tak,
  • krwawienia z dziąseł - nie.
Poza tym nie mogę malować ścian! Mąż doczytał że nawet nie powinnam przebywać w pobliżu malowanych pomieszczeń, a ja już się cieszyłam że wymaluję łazienkę...

A co dziś robi mama?
Mama musi umyć okna przed świętami i iść na wizytę do lekarza. Na szczęście wyniki dobre, antybiotyk wykurzył bakterie z moczu, CRP nieco podwyższone (większe niż ostatnio) ale mam nadzieję, że to pozostałości po chorobie, a nie choroba.
No i nie mam pomysłu na obiad!Co dziś  gotujecie???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...