Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 19 kwietnia 2014

Wielki Tydzień

To już sobota!?

Przedświąteczny zgiełk udzielił się i mi... a zawsze patrząc na moją mamę powtarzałam sobie: "nie dam się", "ja tak nie będę", "szaleństwo". No, a jednak. Wysprzątałam najciemniejsze zakamarki moich szaf, umyłam okna, posegregowałam co tylko się posegregować dało, zmieniłam dekoracje, podlałam kwiaty i wreszcie mogę zasiąść i powiedzieć święta :D Serio nie wiem co za duch we mnie wstąpił, skąd ja miałam na to wszystko siłę!?


Mówiąc o dekoracji mam na myśli te trzy kurczaczki, które postawiłam na komodzie, ale reszta jest serio na poważnie.

Szybka (przymiarkowa) fotka spodni koloru przecudnie miętowego :)

 I jeszcze trochę o roladkach schabowych w sosie serowym :) Wyszły pysznie. Nie powiem, że to jakiś mój autorski pomysł - tutaj pomógł mi jakiś Knorr czy inny chef ;) Od siebie dodałam tylko chudego, parzonego boczku do roladek i to był strzał w dziesiątkę bo ten boczek właśnie nadał taki fajny smaczek całości. Obiad niemożliwie szybki i łatwy, mega dobry! Polecam serdecznie.
Zupy koperkowej nie jadłam, koniecznie muszę znaleźć przepis i zrobić, bo brzmi smakowicie.

A no i zapomniałabym o najważniejszym! Projekt "kafelkowanie łazienki" w końcu zakończony!!! Po długim miesiącu udało się mojemu mężowi i mężowi kuzynki położyć kafelki w naszej 3 metrowej łazience :D Jestem z nich dumna i dziękuję serdecznie za każdą ich wolną chwilę, którą temu poświęcili :) No i teraz ja miałam malować... może jednak przekonam męża że to nic takiego? Jak myślicie malować czy nie?

Wesołych Świąt!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...