Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 14 maja 2014

Pierwsza Komunia Święta

Jak to było u nas...

4 maja 2014 roku moja chrześnica Teresa przystąpiła do I Komunii Świętej. Uroczystość w Kościele zaplanowana była na 11 potem przyjęcie w domu (całe szczęście bo mogłam sie bez pardonu wyłożyć po obiedzie na kanapie :D ).
Ale od początku....
Prezent na I Komunię. Jako chrzestna nie miałam z tym problemu na pewno musi być Pismo Święte i zegarek. No ale w dzisiejszych czasach to nie wystarcza... No i problem co tu kupić? A może lepiej dać pieniądze? Na ratunek przyszedł mój tata, który też jest chrzestnym dla Teresy. Zaproponował żebyśmy się razem zebrali i kupili małej laptopa. I tak się stało. Tata jest informatykiem więc on się tym zajął. Prezent był bombowy, Tereska szczęśliwa my również :) Laptop na pewno jej się przyda, no i chyba nie przesadziliśmy nie?
Strój na I Komunię. Jako chrzestna miałam duży problem w co się ubrać, bo przecież nie pójdę w dżinsach i koszulce... No ale jak zobaczyłam ceny ciążowych sukienek, to szczęka mi opadła. Chciałam kupic coś uniwersalnego, co jeszcze wykorzystam. Dlatego sklepy z ciążówkami omijałam. Nie powiem było ciężko, kilka razy straciłam nadzieję. Ale w końcu znalazłam sukienkę idealną: wygodną, tanią i którą założę na inne okazje, także po porodzie. Do tego dokupiłam biały żakiet bez zapięcia (żeby nie wyglądał na za mały z guzikiem po pachą). Ja się sobie podobałam :) Zresztą zobaczcie same :D

To przymiarka, włosy nie zrobione, paznokcie nie pomalowane :)


Z mamą i siostrą - siostra była chora i nie miała ochoty na pozowanie.

 
Był to bardzo miły rodzinny dzień. Moja mama przyjechała na ta okazję zza granicy więc tym bardziej się cieszyłam na ten dzień :) Mama była w Polsce na cały tydzień, więc mogłyśmy się sobą nacieszyć. Teraz zobaczymy się dopiero w sierpniu, przyjadą wszyscy tata, mama, trzy siostry i dwóch braci :)
Mój braciszek (zresztą też chrześniak) mały przystojniak przyszły łamacz serc :)
Pozdrawiam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...