Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

niedziela, 11 maja 2014

Powracam zza światów :)

Tyle do nadrobienia....

że nie wiem od czego zacząć :)
Może zacznę od tego, że do porodu zostało 90 dni!!!! Czyli wychodziłoby na to, że mamy III trymestr! Jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę się doczekać. Tymczasem kupiłam kilka drobiazgów dla maleństwa, myślę że w najbliższym czasie pokażę :)

ALE OTO I WIADOMOŚĆ NAJWAŻNIEJSZA!!!! Wiem już kto tam siedzi w moim brzuszku :) Wiem czy maleństwo to Kropek czy Kropka :D

Oczywiście nie było łatwo, pupa dzidziusia jest schowa bardzo głęboko, prawie za moim pojeniem łonowym. Lekarz wiercił i wiercił tym USG aż w końcu oznajmił nam - szczęśliwym rodzicom, że ta mała istotka to nasza CÓRKA! No nie mogłam powstrzymać łez wzruszenia i radości :)
Naczekaliśmy się na tą wiadomość ale było warto, mąż stwierdził że to jego skok rozwojowy, bo teraz to już totalnie się zakochał w swojej dziewczynce. Ja odetchnęłam z ulgą że jednak będę miała komu ubrać te przepiękne getry w kwiatki, które kupiłam dawno temu i nikt nie będzie za mną szeptał gender gender ;)


A teraz idę nadrabiać zaległości na Waszych blogach :) Do wieczora zejdzie ;)
Miłej niedzieli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...