Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 24 czerwca 2014

34 tydzień!

Ciąża tydzień po tygodniu....


"Jeśli martwiłaś się przedwczysnym porodem, możesz teraz odetchnąć. Urodzone teraz, Twoje dziecko nazwane zostałoby dzieckiem urodzonym przedwcześnie, a nie wcześniakiem. Różnica polega na tym, że przedwcześnie urodzone dziecko ma już prawdopodobnie rozwinięte płuca, zatem jest niewielkie ryzyko że trafi na oddział intensywnej terapii." - martwiłam się. Nadal się martwię, chociaż tak bardzo chciałabym już być po...
Ciąża zaczyna mi ciążyć. Bóle pleców są nie do zniesienia! Bóle stóp - tragedia! Ciężki brzuch przeszkadza mi we wszystkim, nawet w leżeniu. Ostatnio (odpukać) nie mam kłopotów ze snem. Wręcz padam jak mucha. Przestałam się przejmować pozycją w jakiej zasypiam i chyba to mi pomogło bo nie raz w nocy się przebudzam leżąc prawie na brzuchu (wtedy plecy nie bolą) lub prawie na plecach (ulga dla nóg i bioder).
Bardzo bolą mnie piersi. Stały się takie nabrzmiałe i bardzo tkliwe. Mąż nawet orzekł że brodawki stały się bardzo duże. Pewnie dlatego że mleczarnia ruszyła na dobre ;)
Podobno w tym czasie brzuch może już nieco opaść, bo dziecko się przesuwa w dół, co ma ułatwić oddychanie :) Cieszę się bo oddycha się ciężko.
Odliczam dni bo do porodu zostało już tylko 49 dni!

A co dziś robi mama?
Zupełnie nic. Całkowite bezczelne NIC (chociaż mam prasowanie).
Oglądam vloga https://www.youtube.com/channel/UCMfXv2enRXepxG92VoxfrEg i się relaksuję :)

Edit:
A właśnie! Czy Wam też blogger 'obciął' listę czytelniczą do jednego bloga? Zawsze miałam całą listę ostatnich aktualizacji na Waszych i innych blogach, które obserwuję, a od jakiegoś czasu pojawia się tylko jeden najświeższy wpis jednego bloga! WHY!?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...