Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 5 czerwca 2014

8 miesiąc - to brzmi poważnie

Czas na małe podsumowanie z okazji ósemeczki

Zaczął się 8 miesiąc ciąży, podobno teraz będzie się ciągnęło.... a ja już tak bardzo chcę utulić moją kruszynkę w ramionach. No a poza tym brzuch strasznie ciąży!! Brzuszek (haha - staram się jak mogę myśleć że jest mały i zgrabny) przestaje być uroczy a zaczyna być narzucający się. No i w końcu ktoś ustąpił mi miejsca w kolejce do kasy! Muszę faktycznie wyglądać "choro" i "zmęczono" ;)
Małe podsumowanie:
- waga: +20 kg
- rozstępy: łagodnieją, kilka nowych nieczerwonych, generalnie jestem optymistycznie nastawiona
- cera: uwielbiam ją! chociaż wyszły mi piegi nawet na czole, ale cera jest cudna!
-włosy: rosną jak szalone! uwielbiam je!
- dolegliwości ciążowe: zgagi brak, zmęczenie- bardzo!, opuchnięte kostki brak, ciężkie nogi - bardzo!
- pojawiły się zachcianki na jedzenie, nie miałam ich wcześniej tak bardzo sprecyzowanych, teraz jak nie zjem tego na co mam ochotę to szaleję (ostanio chodzi za mną kiełbasa z grilla i zupa pomidorowa)
- wicie gniazda - prace remontowe w toku, a ja szaleję w domu snując plany, rysując projekty, płacząc, że nie zdążymy, ciesząc się, że już tyle za nami, a  no i jeszcze jestem przewrażliwiona na punkcie porządku - kurz, zagięte firanki, porozrzucane ciuchy - to działa na mnie jak płachta na byka

8 mc (31 tc)
8 mc (31 tc)
 Najnowsze wyprawkowe zakupy przyszły, lista zaktualizowana (klik). Sówki są przecudne!


 Tak jak pisałam wcześniej w ciąży postanowiłam zadbać o uzębienie... była to mądra decyzja ale z uwagi na ból jakiego doświadczyłam przez te kilkanaście wizyt ( zaplombowana cała góra!!!) pewnie znów nie pójdę do dentysty przez 15 lat ( no chyba że ból, wtedy nie ma mocnych ).

Siedzę i czekam


 Na rzeź!



A tak serio warto korzystać z przywilejów jakie daje leczenie zębów w ciąży, przede wszystkim jest to darmowe! Dostajemy za darmo lepsze plomby (białe) oraz leczenie kanałowe. Nie mówię już o tym że chore zęby są zwyczajnie niebezpieczne dla maleństwa, więc warto iść chociaż na przegląd.

Miłego dnia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...