Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 11 czerwca 2014

Biedronkowe hity

Miało nie być bo posta 'bo taki mamy klimat'....

Leżę i pływam we własnym sosie. Wybaczcie, ale tak właśnie jest. Na szczęście wpadłam na genialny pomysł ulżenia sobie i mojemu ciału w tą paskudną pogodę:
1. Klima w aucie (no ale ileż można siedzieć w aucie, poza tym to podobno niezdrowe)
2. Miska z wodą - i szkoda że się cała do niej nie mieszczę, mieszczą się za to stopy i to już daje duuuużą ulgę. Dlatego siedzę, piszę a nogi się moczą :)

A posta chciałam napisać o biedronkowych akcesoriach dla mamy i dziecka :) Ostanio się pojawiły, w niektórych biedronkach jeszcze są pozostałości w super promocyjnych cenach! I tak na przykład dziś nabyłam Biustonosz dla matki karmiącej za 14,99 (z 24,99). Co prawda dopiero w 3 z kolei biedronce trafiłam na swój rozmiar ale co tam liczy się cena i jakość, a jakość jest zaskakująca!
Biustonosz przymierzyłam (mam największy 90D) i pasuje, trochę się bałam brać tak w ślepo ale Pani na kasie poinformowała mnie że można oddać w razie gdyby nie pasował, lub wymienić na inny produkt. Biustonosz jest na fiszbinach, miseczka jest miękka, odpina się łatwo, zapina również :) Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce :)
Oprócz biustonosza zakupiłam także Koszulę nocną ciążową, także z możliwością karmienia. Koszula jest cudna. Miałam okazję ją przetestować podczas pobytu w szpitalu i od razu posłałam męża po drugą. Koszula jest wygodna i ładnie się prezentuje, bawełna jest mięsista i dobrze się układa. Co najważniejsze zakładki ułatwiające wyciagnąć pierś do karmienia nie rozjeżdżają się, wszystko leży na swoim miejscu, nie wiem jak to się sprawdza w praktyce, próbowałam 'na sucho' i wydaje się że przygotowanie do podania piersi jest proste i sprawne :)
Koszule są już po pierwszym praniu, kolor nadal intensywny, koszule nadal miłe w dotyku, generalnie bardzo dobry produkt. Mam obie w największym dostępnym rozmiarze XL, ja zapłaciłam za jedną 34,99, teraz są dostępne o 10 zł taniej! Warto się tym zainteresować. Na prawdę fajnie jest wyróżniać się na oddziale normalną koszulą wśród misiów, piesków i innych infantylnych słodziaków. Niestety rynek piżamowy jest pod tym względem bardzo upośledzony. A tu proszę taka miła biedronkowa niespodzianka :)

To nie jest post sponsorowany, na prawdę polecam te produkty bo są dobre, generalnie biedronki nie lubię bo zawsze wydam tam za dużo pieniędzy. Nie wiem jak to się dzieje ale do biedronki bez stówy nie ma po co iść bo listy z podstawowymi produktami na kasie zawsze szok z cyklu "aż tyle!?" ;)

P.S.: Skończyłam pisać posta woda w misce z zimnej zrobiła się gorąca!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...