Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 4 czerwca 2014

Sexy mama

Czyli co nowego w mojej kosmetyczce
+ Liebster Blog Awards na dokładkę

Z okazji dnia dziecka mąż zabrał nas do pięknego Wrocławia, było coś dla ducha ale nie zapomniałam także o ciele ;)
I tak w mojej kosmetyczce zagościł zestaw do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży firmy Bielenda "Sexy Mama". Nazwa średnia, od razu kojarzy mi się z panią Cichopek, która na taką sexy mamę się lansuje ( no dobra jest sexy ;), ale z takim sztabem ludzi!?)
Balsam do ciała - w sumie zwykły balsam, używam go na nogi, ramiona i pupę, nie pachnie, dobrze się wchłania, dobrze nawilża, skóra jest miła w dotyku już po pierwszej aplikacji.
Krem do pielęgnacji biustu - konsystencja balsamu, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej powierzchni, nie pachnie.
Krem przeciw rozstępom - kolejna moja próba ratowania brzuszka i boczków. Krem ma dobrą konsystencję, dobrze się wchłania (duży plus, można się od razu ubierać), nie pachnie.
A ja od kilku tygodni używam nieregularnie (przyznaję bez bicia, średnio 4 razy w tygodniu) preparatu zmiejszającego istniejące rozstępy Pharmaceris (o tym tu KLIK) i muszę stwierdzić - DZIAŁA! Rozstępy faktycznie, mimo że nadal są to są jaśniejsze, wtopiły się w skórę, a te które jeszcze mają czelność wychodzić są zdecydowanie mniejsze, mniej czerwone, takie jakby przyjaźniejsze dla oka. No nic smaruję się nadal, może uda mi się z nimi wygrać :D



Liebster Blog Awards - zostałam nominowana przez madame b, było to jakiś czas temu, ale w międzyczasie wydarzyło się sporo, dlatego pozwolicie że tym razem tylko odpowiem na pytania :)

1. Co poprawia Ci humor?
  ----> Masaż stóp, zawsze. A poza tym dobra komedia, dobre lody i mąż u boku :)
2. Twoje hobby?
  ----> Rekonstrukcja historyczna. Jak nie wierzycie, oto dowód :


3. Blog wart polecenia?
 ----> Wszystkie które obserwuję :) ciężko wybrać mi jeden konkretny bo na każdym się coś dzieje :)
4. Kosmetyki, czy ubrania?
 ----> Kolejny trudny wybór, kosmetyki sprawiają mi większą przyjemność (pewnie dlatego że nie mają rozmiarów ;) )
5. Jaki masz stosunek do zdrowego odżywiania?
 ----> Zdrowe odżywianie jest bardzo ważne, pilnuję tego zwłaszcza teraz będąc w ciąży. Już nie grzeszę kebabami ;)
6.  Ulubione miejsce na wakacje?
 ----> Morze, polskie. Albo jakieś piękne jezioro, polskie.
7. Ile czasu poświęcasz na blogowanie?
 ----> Sama nie piszę jakiś super długich postów, nie piszę też codziennie, to zależy od nastroju i tego czy mam o czym pisać. Ale dużo czasu poświęcam na czytanie blogów.
8. Co sprawia, że chętnie wracasz na ulubionego bloga?
 ----> No skoro już jest moim ulubionym, to wracam zawsze chętnie dla jego treści.
9. Ile dzieci chciałabyś mieć?
 ----> Pozostawiam tą kwestię otwartą.
10. Pies czy kot?
 ----> Nie jestem ani psiara ani kociara... ale mieszkając w domu, przy łące, kot jest bardzo pożyteczny w łapaniu myszy i innych gryzoni, więc wybieram KOTA.
11. Co lubisz w sobie najbardziej?
 ----> Będąc w ciąży najbardziej lubię moją cerę, lubię też włosy, które zdecydowanie odżyły. Poza tym lubię w sobie to że nie boję się wyzwań, nie boje sie pracy i podejmowania nawet "męskich" zadań.

Tyle o mnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...