Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 21 czerwca 2014

Szpitalna biel

Czy aby na pewno?

Ponieważ jesteśmy na etapie malowania ścian to w głowie od kilku dni mam kolorowy mętlik. Jakieś 3 lata temu, kiedy zaczynaliśmy nasz remont (wtedy to było kucie, kucie i jeszcze raz kucie) wyobrażałam sobie jasne, przestronne wnętrza z dużą ilością bieli. Dziś podchodzę do tego inaczej, za to mój mąż, zakochał się w białych ścianach, białych meblach i w ogóle w białym. Ja najchętniej pomalowałabym pokój na jakiś jasny, ale jednak kolor, on upiera się przy bieli. No więc nie pozostaje mi nic innego jak przypomnieć sobie czym ta biel mnie zauroczyła 3 lata temu. Z tej okazji dziś garść wnętrzarskich inspiracji.
BIEL
Wszystkie zdjęcia pochodzą z  www.pinterest.com. Zapraszam do śledzenia mojego pinteresta http://www.pinterest.com/koishii/

Biały jest fajny :) Daje duże możliwości aranżacyjne, można poszaleć, lub pójść w total look, co też ma swój urok :) Chyba dam się przekonać :) Co myślicie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...