Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 10 czerwca 2014

32 tydzień!

Ciąża tydzień po tygodniu....



Tydzień 32 do porodu zostało 62 dni :) OMG! Jak ten czas leci.... ani się obejrzymy a Alicja będzie z nami po tej stronie brzuszka ;)
Wiem już jak wygląda cykl dobowy mojej córki, wiem kiedy śpi a kiedy będzie fikać. Na pewno nie śpi między 7-8 rano i między 22-23 (wtedy przychodzi tatuś z pracy więc nie ma opcji spania :) ). W dzień bywa różnie bo nie zawsze akurat siedzę, ale pływanie i wypychanie się czuję doskonale cały czas.
Ostatnio nie mam apetytu, być może przez te upały.
Internety piszą
Pamiętaj, żeby układać się na lewym boku gdy chcesz leżeć lub kładziesz się spać. A ja się pytam: JAK!? Przecież się nie da cały czas... boli mnie od tego wszystko, cały lewy bok mam nieraz aż zdrętwiały od tego leżenia. No ale leżę, jak każą to leżę. Jak w nocy się przebudzam na prawym boku to mam wyrzuty sumienia ;) Próbowałam różnych kombinacji: z poduszką, z kocem, z 5 zagłówkami, z kołdrą w rulonik, z mężem... nic nie pomaga po prostu wolę spać na prawym boku.

A co dziś robi mama?
Mama cieszy się że ma klimatyzację w samochodzie i jedzie na zakupy, bo jeszcze w tym tygodniu planuję rozpocząć akcję prania :)  I tu pytanie do doświadczonych mam-praczek co kupić???? Jaki płyn? Jaki proszek? Oczywiście wykorzystam próbki które dostałam: JELP i Cocorino, ale to wystarczy na 4 prania (jedno białe, 3 kolorowe). Chciałabym żeby ubrania ładnie świeżo pachniały... No i czy prać wszystko? Nowe pieluszki i śpioszki też???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...