Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 8 lipca 2014

36 tydzień ciąży

Ciąża tydzień po tygodniu...


HEJ HEJ! Nie było mnie dłuuuugo bo las :) Byliśmy w lesie. Na krótkim, ale bardzo miłym wypoczynku :) Decyzja była spontaniczna wzięliśmy się spakowaliśmy i pojechaliśmy :) Bez żadnego planu. pewnie ostatni raz... bo po porodzie to już wszystko będziemy planować i analizować bardzo dokładnie i to przez pryzmat naszej księżniczki :)
Alicja się rozpycha, pewnie już jej ciasno. Nadal leży główką w dół, mam nadzieję że tak już zostanie.
Prawie codziennie śni mi się dziecko. Śni mi się moja Alicja, ale nie potrafię zobaczyć jak wygląda. Widzę tylko czarną główkę (włoski, nie murzynek ;)). Ekscytuję się coraz bardziej.
Remont ma się ku końcowi. Podłoga w kuchni wycyklinowana, teraz czeka nas malowanie :) No i w końcu kupujemy łóżeczko :) Padło na firmę Klupś, ale żadne safari czy inne misiaczki tylko proste białe łóżeczko :) Łóżeczko jest nawet tanie dlatego pozwolimy sobie na lepszy materac :)

To już chyba jest czas kiedy mogę wypatrywać obniżonego brzucha. Prawda?

A co dziś robi mama?
Szuka miejsca chłodnego, gdzie mogłaby się schować (umieram z ciepłoty) i nadrabia blogowe zaległości :)
Biorę też udział w rozdaniu :)
http://paulla-beauty.blogspot.com/2014/07/zapraszam-na-rozdanie-06072014-31072014.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...