Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 12 lipca 2014

Ostatni miesiąc

Coraz bliżej! Napięcie rośnie....

Ostatnio przeglądając internety natrafiłam na jakiś kalkulator, który wyliczył, że jeśli moje dziecko urodzi się w terminie to:

  • przestanie być noworodkiem 9 września 2014,
  • przestanie być niemowlakiem 12 sierpnia 2015,
  • pójdzie do przedszkola w roku 2017,
  • rozpocznie szkołę podstawową w roku 2020,
  • skończy 18 lat w w roku 2032.
Termin porodu 12 sierpnia 2014 roku. Zostało 31 dni. Dokładnie miesiąc. Stres? TAK, jest, duży, ogromny! Nie ma dnia żebym nie myślałam o tym jak będzie. Nie tylko o porodzie, ale o tym co potem! Jak my się sprawdzimy jako MAMA i TATA. To jest taka piękna sytuacja bez możliwości odwrotu. Ekscytuję się i boję naprzemiennie.

Sesja miała być. Wiem. Ale zdjęcia jeszcze nie dotarły. Zresztą taki ze mnie grubasek że chyba mi wstyd ;)

UWAGA! Brzuch jest nisko. zdecydowanie opadł, nawet mąż potwierdził. Tym bardziej napięcie rośnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...