Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 5 sierpnia 2014

40 tydzień ciąży

Ciąża tydzień po tygodniu...

No i jest.... 40 tydzień ciąży rozpoczęty... a takie miałam plany żeby już w tym czasie być po. Ale co my możemy se planować, trzeba siedzieć i cierpliwie czekać :)
Do porodu zostało 7 dni. Ostatni tydzień. Jutro wizyta u lekarza, liczę na to, że mi da skierowanie do szpitala, jak nie to na nim to wymuszę ;) Kręgosłup mi pęka! Wstawanie z łóżka to nie lada wyzwanie a i tak idę cała pokrzywiona :/
Gdzieś w Internetach na pocieszenie przeczytałam, że ciąża słoni trwa 22 miesiące... !? 

A co dziś robi mama?
Nic, serio nic, bo nie mam siły. Jedyne na co mnie dziś stać to leżenie. I obawiam się że tak już będzie do końca ;)
Moja kuchnia cała lśni, okna pomyte, podłogi wytarte, pranie zrobione. Więc czekamy.

Za to co robi tata?
Tata zrobił schody :) Jestem z niego bardzo dumna więc muszę się pochwalić, zaznaczając że nie ma nic wspólnego ze stolarką to typ całkowicie humanistyczny, ale proszę, jak trzeba daje radę :D Zdjęcie wersja robocza, niedopieszczona :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...