Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 19 sierpnia 2014

Alicja jest z nami!

Od 10.08.2014r. godziny 6.15  jest z nami Alicja. Córeczka jest cudowna. Przyszła na świat siłami natury (chociaż to w 100% były moje siły).
Waga 3540
Długość 56
10 punktów

Wszystkich, którzy śledzą mojego bloga przepraszam, że tak późno daję znać, ale po pierwsze: mieszkamy na swoim i nie mamy jeszcze podłączonych mediów w tym internetu, a pisanie posta na telefonie zajęło mi aż tydzień ;), po drugie Alicja jest bardzo grzecznym aczkolwiek uwielbiającym bliskość mamy dzieckiem, więc cały czas jest przy mnie :) No i jeszcze niekończące się wizyty rodziny i znajomych pragnących powitać naszą córeczkę :)
Jestem przeszczęśliwa! Więcej wkrótce. Proszę o wyrozumiałość :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...