Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

niedziela, 3 sierpnia 2014

Wishlist - sierpień 2014

Oj chciałoby się... chciałoby się dużo rzeczy :)
Przedstawiam Wam moją zachciewajkową listę domowo-dzieciową :)

1. Czajnik z gwizdkiem
Koniecznie w kolorze BLUE.
Najlepiej taki:
LE CREUSET cena ok. 350 zł
Ale może być też tańsza opcja:
Allegro ok.70 zł

2. Ściana kuchenna pomalowana farbą tablicową
Farba tablicowa Allegro, ok. 65 zł / 1l.

3. Duża, biała, geometryczna donica (albo i dwie, trzy)
Ciężko mi było znaleźć coś odpowiedniego. Idealną widziałam w Bricomarche, ceny nie znam ale myślę że do 50 zł :)

4. Przybornik na łóżeczko
Allegro, 30-50 zł. A może by tak uszyć??

5. Parasolka do wózka
Allegro, ok. 20 zł.
Potrzebna będzie, bo słonko sierpniowo-wrześniowe daje się we znaki a przecież chcemy chodzić na spacerki :)

Och... tak na prawdę to potrzeb i zachcianek mam całe mnóstwo, no ale niestety nie wszystko na raz :)
W następnym poście z przyjemnością się pochwalę moją kuchnią, która już jest i działa, czeka na ostanie szlify :) I łazienką, która także prawie gotowa :) W przygotowaniu przedpokój :)
A no i łóżeczko już stoi, ale na razie bez pościeli więc nie ma czym się chwalić :)
Całkiem serio wolałabym jednak następnego posta pisać juz "urodzeniowego".... no ale Panna Alicja nie chce coś wychodzić na ten świat...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...