Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

piątek, 26 września 2014

Leżing

Czyli gdize lubi leżeć moja córka....
....i dlaczego łóżeczko jest na szarym końcu.

Dziś mały ranking miejsc, gidze najbardziej lubi leżeć Alicja. Bo to nie jest takie oczywiste!

1. MAMA
Można się było spodziewać nie? Moja córka najbardziej lubi być przyklejona do mnie, jak tylko wsadzam ją w chustę to słodko zasypia (zazwyczaj robię to po aktywności, bo jak jest aktywna to chęć rozglądania się bierze górę). I tak właśnie moje dziecko sobie leży na mamie, ale mama nie narzeka bo uwielbia kiedy dziecko jest blisko :) Uwielbiam czuć jej oddech, ciepło i zapach :)
Zdjęcia prawie, że na żywo, szybkie selfie :)
2. PRZEWIJAK
Alicja bardzo lubi leżeć na przewijaku, oczywiście nigdy bez opieki! Jak chce z niż 'pogadać' to właśnie przewijak jest do tego idealnym miejscem. No bo ja się mogę swobodnie nachylić, więc Alicja widzi mnie idealnie, do tego jak ma dość mojej twarzy to ma super pogląd na cały pokój. Jak już wieczorem przed kąpielą dopadają nas zmierzłoty to właśnie leżenie na przewijaku ratuje sytuację :)

3. ROGAL
Ułożony na tapczanie, na wprost lampy. Czasem potrafi leżeć tak nawet z 10 minut, sama! (zahipnotyzowana lampą). Ale częściej jest tak, że Alunia leży na rogalu a ja nad nią stoję miny, śpiewam, czytam :) Bardzo lubimy tak spędzać czas (ja zdecydowanie wolę tak od przewijaka, bo siedzę ;))

4. MATA EDUKACYJNA
Lubi, lubi :) Ale nie na długo i raczej zabawiana przez mamę lub tatę. Sama wytrzyma może z 5 minutek, bo przecież to wszystko jest takie nudne i nie widać lampy!
 5. ŁÓŻECZKO
No i łóżeczko na samym końcu, bo Alicja w ogóle nie chce w nim leżeć, ba! ona nawet nie chce w nim spać.... ostatnio osiągnęliśmy mały sukces, po puszczeniu karuzeli wytrzymuje do połowy melodyjki (akurat zdążę zrobić siku ;)) Karuzelka przeszła tuning bo była strasznie nudna, teraz przeciąga wzrok więc ujdzie ;)

PS. Podczas tuningu karuzeli nie ucierpiało żadne zwierzę ;)


Pozdrawiam Was serdecznie! :*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...