Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 11 września 2014

Pierwszy miesiąc życia

Czyli jak z noworodka stałam się niemowlęciem...

Pierwszy miesiąc za nami. Pewnie będę monotematyczna i przewidywalna ale KIEDY TO MINĘŁO!? Mam wrażenie że wczoraj wyszłyśmy ze szpitala, a to już miesiąc. Miesiąc podczas którego nasza córka dojrzała do miana niemowlęcia :) Jest już taką dużą dziewczynką, silną, uśmiechniętą, głośno krzyczącą jak jest głodna, rozpoznającą głosy mamy i taty, uwielbiającą się tulić :)

Alicja
Waży 4430g
Mierzy 60 cm
Jest grzeczna, płacze faktycznie tylko jak jest głodna, albo zmęczona. Czasem popłakuje też podczas snu, ale szybko uspokaja się kiedy ją przytulamy. Lubi spać z nami, bywa że się tego domaga, po prostu lubi bliskość. My rodzice też lubimy jej bliskość, zapach, miarowy oddech, dlatego chętnie śpimy razem. Co do spania razem to kiedyś przeczytałam zdanie, które tak mnie poruszyło że zmieniłam zdanie na pozytywne: "Ludzie to jedyne ssaki, które wyrzucają swoje młode z legowiska". Więc nasza młoda śpi w naszym legowisku :)

A oto miesięczna Alicja



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...