Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

niedziela, 7 września 2014

Plan dnia noworodka - weryfikacja

Kiedyś sobie zaplanowałam... a jak jest w rzeczywistości?

Moja córka zaczyna żyć według pewnego schematu, dlatego czas na małą weryfikację tego jak wyobrażałam sobie Plan Dnia (haha, teraz się mogę z tego śmiać bo takie coś jak plan dnia nie istnieje przy małym dziecku, które jest karmione piersią).
Budzimy się zazwyczaj ok 7.30, zmieniamy pieluszkę i karmimy się. Zazwyczaj po tym karmieniu Alicja jeszcze zasypia, ja w tym czasie mam czas żeby się ubrać, umyć, ogólnie ogarnąć :) Ok godziny 9.00-10.00 czas na kolejne karmienie, ale przed tym przewijanie i przebranie małej w ubranka dzienne :) Po karmieniu zazwyczaj jest czas aktywności, krótki max 45 minut i znów sen. Ok godziny 13.00 kolejne karmienie, po tym sen (tutaj mam czas na zrobienie obiadu) jeżeli Alicja za nic nie chce zasnąć to idziemy na spacer. No i tak nam się przeplata kamienie ze spaniem lub ewentualnym popołudniowym pobytem w ogrodzie/spacerem (zamiast tego o 13). Aż do godziny 19 kiedy to przygotowujemy się do nocy. I tak nosimy się, tulimy, śpiewamy, przed godziną 20 przygotowujemy kąpiel, kąpiemy się, przebieramy w piżamkę. Potem karmienie, Alicja zasypia i grzecznie śpi w łóżeczku. W nocy budzi się tylko na jedzenie średnio co 3-4 godziny.
Muszę córkę moją pochwalić bo póki co jest bardzo grzecznym dzieckiem, nie płacze, ładnie je, śpi w łożeczku, nooo czasem ma ochotę spać na mamie, ale że mamie też to sprawia przyjemność to nie narzekam ;)  Ponieważ mój mąż cały dzień jest w pracy ( od 8 do 22 ) to sama się z córką bujam, stąd chwila odpoczynku z córką w ramionach jest miłym czasem w ciągu dnia :)

 A tak patrzę na mamę :) ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...