Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

piątek, 31 października 2014

Alicja w krainie butelek

Canapol babies - czy się sprawdziły?

Zapraszam Was dziś na fotorelację i krótką recenzję butelek Canapol babies z serii "Owoce". Butelki są antykolkowe, zresztą nie będę pisać tego co możecie przeczytać na stronie producenta - o TU.
Butelki są cudne :) Zachwyciły mnie swoim wyglądem. A jak zareagowała Alicja?
-Mama co ty mi tu podtykasz?
-Dziecko nauczymy się dziś pić z butelki, bo jakby mama kiedyś chciała wyjść to fajnie jakby tata mógł Ci podać mamine mleczko...
Tak próbowałam ją przekonać. Czy się udało?
Najpierw próbowałam ją oswoić z nowym sprzętem.
A potem przeszłyśmy do karmienia i tu się zaskoczyłam bo Alicja wiedziała co robić ;) Chwyciła smoczek, pociągnęła i, i nie połknęła... Wszystko co zasysała wyciekało jej bokiem. Ewidentnie pierwsze podejście nie wyszło. Kolejne nie lepiej....
 Dlatego postanowiłam że zmienimy pozycję, ale łudziłam się... większość mleka wyciekła jej z buzi. Coś tam łykała bo było słychać, ale niestety nieefektywnie bo z 30 ml które były w butelce niewiele ubyło.


W końcu nasze karmienie skończyło się tak:

Co do butelek. Obiektywnie. Podobają mi się. Smoczek silikonowy i faktycznie ma kształt zbliżony do sutka, w sumie to Alicja ładnie go 'złapała' miała jedynie problem ze zsynchronizowaniem ssania i połykaniem, być może dlatego że smoczek jest dość twardy, no i samo leci... Jednak sutek jest miękki, łatwo go ściskać i przytrzymywać jak trzeba połknąć. Z butelką był problem bo się wysuwała z buzi.
Uważam, że praktyka czyni mistrza i Alicja w końcu nauczy się efektywnie pić z butelki. Oczywiście nic na siłę bo karmienie piersią jest moim priorytetem, ale tak jak pisałam wyżej fajnie by było gdybym w podbramkowej sytuacji nie musiała się martwić o wyżywienie mojej córki ;)
Mamy trzy butelki dwie od 3 miesiąca i jedną od 12 mż. Różnią się szybkością kapania :)
Co do antykolkowego działania butelek nie mogę ocenić bo po pierwsze Alicja nie ma kolek, po drugie nie pojadła za wiele ;)
Na koniec butelkę pyk do zmywarki i jak nowa :D To akurat jest duży plus bo nie trzeba się bawić w wyparzanie i inne takie.





 Fajne takie dzieciowe gadżety. Mama lubi :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...