Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 11 października 2014

Dwa miesiące za nami!

Wczoraj, 10 października, Alicja skończyła dwa miesiące.
Dwa najpiękniejsze miesiące mojego życia :) 
Waga: 5,6 kg
Ubranka: 62/68 cm
Sukcesy:
-Alicja pięknie wodzi wzrokiem za pokazywanymi jej przedmiotami
-podnoszenie główki idzie jej coraz lepiej choć nadal szybko się denerwuje
-Alunia obdarowuje nas świadomymi uśmiechami 


Jesteśmy już też po drugim szczepieniu, nie decydowałam się na nic specjalnego wybrałam podstawowy pakiet szczepień refundowanych. Mała zniosła to dzielnie, oczywiście płakała, ale nie długo. Po szczepieniu nie gorączkowała, nie była marudna ani senna. 

Ponadto zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez Ewelinę z http://malinkowy-dom.blogspot.com więc odpowiadam :) - lubię takie zabawy fajny sposób żeby się lepiej poznać :D


1. Na jakiego człowieka chciałabyś wychować swoje dziecko?
Na mądrą, pełną empatii, siły i wiary w siebie kobietę, która nie boi się podejmowania wyzwań ale nie jest narwana, która z determinacją ale nie po trupach dąży do celu, która ma dobre ale nie naiwne serce.
2. Serial, do którego masz słabość?
Oj dużo tego :) Obecnie na tapecie jest Chicago Fire :)
3. Ulubiona praca w domu? W sensie sprzątanie, gotowanie itd.;)
Gotować uwielbiam :) Lubię testować nowe przepisy, uczę się piec. Jeżeli chodzi o porządki to robię bo trzeba, ale mycie okien sprawia mi przyjemność :)
4. Rzecz w szafie, z którą trudno byłoby Ci się rozstać?
Blezry, zdecydowanie mam ich dużo i lubię je nosić :) no i chusty :)
5. Wymarzony prezent dla Ciebie?
Lubię dostawać biżuterię :)
6. Aktor/piosenkarz, w którym podkochiwałaś się w dzieciństwie?
Ech... chyba cała ekipa Backstreet Boys :)
7. Książka, do której chętnie wracasz?
Zawsze chętnie wracam do Ani z Zielonego Wzgórza.
8. Ulubione słodycze?
Bita śmietana jest u mnie N`1
9. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Nad ciepłe morze, jakiekolwiek.
10. Jakich butów masz najwięcej w swojej szafie?
Szpilek


Kolejną nominację otrzymałam od Kornelii z http://oczekiwaniee.blogspot.com/ 
1. Aktywnie spędzony czas czy leniwie ?
Leniwie :)
2. Najmilsze wspomnienie z tych wakacji?
Pierwszy krzyk mojej córki i chwila kiedy dostałam ją po urodzeniu.
3. O poranku pyszna kawa czy raczej herbata ?
Kawa zbożowa :)
4. Za co pokochałaś swoją bratnią duszę?
To była nastoletnia miłość od pierwszego wejrzenia. Zaimponował mi swoim opanowaniem i stanowczością oraz tym że nigdy nie bał się być sobą i mieć swojego (czasem kontrowersyjnego) zdania.
5. Las czy plaża ?
Trudny wybór... może nadmorski las?
6. Ulubiona potrawa i jak ją przyrządzasz?
Kluski śląskie - gotowane ziemniaki, mąka ziemniaczana, zółtko jaja, masło; wszystko zagnieść, ukulać i ugotować w osolonej wodzie - pyszne na słono, na słodko, na ciepło, na zimno, po prostu pyszne :D
7. Czy masz jakiś ulubiony gadżet- jaki ?
Prostownica do włosów :) I robot kuchenny. Tak to moje gadżety :D
8. Miejsce , które chciałabym zwiedzić to ...
Tower of London
9. Bloguję, bo?
Bo to fajna sprawa :)
10.Jesteś osobą: Spokojną czy Szaloną ?
Napisałabym raczej - narwaną :)
11. Ulubiony blog Twoim zdaniem i dlaczego ?
Wszystkie obserwowane :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...