Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 14 października 2014

Październikowe wyzwanie - dzień I

Od jakiegoś czasu na blogu mamuniowy-hotel.blogspot.com pojawiają się różne wyzwania, które z kolei są z bloga www.senmai.pl :) No i mi też się zachciało :) Dlatego dziś rozpoczynam październikowe wyzwanie :)


Dzień 1: Najpiękniejsze słowa

- szmaterlok
- tęcza
- bakłażan
- paciulok
- mama
- onaczyć (bo uniwersalne)
- oma

Ciężko było mi wypisać ulubione słowa, lista raczej elastyczna, bo jest wiele słów, które są piękne w swoim brzmieniu, które są uniwersalne, miłe itp. Na chwile obecną takie oto słowa wpadły mi do głowy :)

EDIT
Ponieważ użyłam w moim poście języka obcego dla niektórych osób odwiedzających mojego bloga to juz spieszę z tłumaczeniem :)
szmaterlok - motyl
paciulok - obraźliwie o kimś (ale nie wulgarnie)
onaczyć - coś jak polskie tegować
oma - babcia
Pozdrawiam :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...