Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 15 października 2014

Październikowe wyzwanie - dzień II

Dzień 2
Osoba, która mnie inspiruje. Hmmm szukam w głowie wśród znanych, popularnych, nagradzanych... ale tak na prawdę moją największą inspiracją jest mój mąż. Bo to dla niego każdego dnia chcę ładnie wyglądać, dla niego eksperymentuję w kuchni, dla niego dbam o dom, dla niego mi się chce :) Poza tym mój mąż zaraża mnie swoim zapałem, swoją energią jaką wkłada w każdy swój projekt. Podziwiam go za to że mu się chce, że ma tyle pomysłów na siebie i co ważne że zawsze jest pewny siebie i pełen determinacji, tak to mnie inspiruje.  Myślę, że w naszym małżeństwie oboje się nawzajem nakręcamy i dajemy sobie energię na więcej :)

Mój mąż Marcin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...