Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 4 października 2014

Uwielbiam być mamą

Czyli słodki do bólu post

Dziś pewnie zrobi Wam się mdło po przeczytaniu mojego posta. Pragę podzielić się z Wami moją wielką miłością i radością. Macierzyństwo jest wspaniałe!  Mimo tego, że każdy dzień wygląda tak samo, mimo tego że czasem jest ciężko i bolą plecy oraz mimo tego że moje życie wygląda teraz zupełnie inaczej - UWIELBIAM TO!
Moja córka jest przecudna, grzeczniutka, uśmiechnięta. Uwielbia się przytulać, jest małym pieściochem. W dzień nie śpi sama, cały czas chce być z mamą lub tatą (jeszcze raz chwalę chutonoszenie! bez tego byłoby ciężko). Rano budzi się z uśmiechem na buzi i zaraża nas swoim dobrym humorem, w nocy daje pospać, budzi się tylko na jedzenie, ale z uwagi na to że śpimy razem nie jest to uciążliwe bo przekładam ją tylko z prawa na lewo i z powrotem :)
Wieczorami bywa marudna ale nie męcząca. Kąpiel, pierś i śpi :)
Kocham ten cud! Córka nam się udała jak nic innego :)

PS. Mój setny post :)
PS2. Częstotliwość dodawania postów się zmniejszyła ale rozumiecie - niemowlę :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...