Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

piątek, 14 listopada 2014

Jak minął dzień...

... jak Ci się dzisiaj żyło?

CUDNIE! Pogoda nas rozpieszcza i tak codziennie! Więc nie obijamy się i odkrywamy piękne okolice. Moja wieś mnie zaskakuje, jest na prawdę ładna, wcześniej nie znałam niektórych miejsc, a teraz odkrywam je z moją córką. Oczywiście z wózkiem bym nie weszła do lasu ale na szczęście jest chusta :D
W chuście Alicja czuje się wyśmienicie, rozgląda się z zainteresowaniem po okolicy żeby potem wtulić się słodko i zasnąć :) A mama chodzi po górkach, lasach , polach i gubi kilogramy (tak tak lecą w dół ku mojej radości).






Niestety lecą też włosy z głowy :( I to garściami! Oczywiście się tego spodziewałam, byłam przygotowana... ale moja psychika i tak cierpi kiedy dwa razy dziennie wyrzucam do kosza garść włosów... zażywam witaminy, myję specjalnym szamponem, jednak wcale nie jest lepiej. Ech hormony....

Wczoraj miałyśmy dobry dzień, zakupy, spacer i mnóstwo przesyłek :) Już dziś zapraszam na kolejny wpis bo z przyjemnością pochwalę się nowościami, w tym wózekiem! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...