Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 4 grudnia 2014

Honey, I'm HOME!

Było cudnie!

Jesteśmy w domu. Po prawie dwutygodniowym wypoczynków u moich rodziców w UK. Rodzina przyjęła nas po królewsku ;) Spaliśmy w sypialni z dużym łożem, jedliśmy pyszne jedzenie, ciotki przynosiły mi Alusię tylko na karmienie i na noc (musiałam ustalić grafik noszenia bo babcia, dziadek, dwie siostry i brat wyrywali sobie Alicję z rąk ;)) Pozwiedzaliśmy, byliśmy w Muzeum Uzbrojenia w Leeds, w muzeum zamkowym Cliffe, w wielu parkach, na shoppingu i w PUBie :)
Tak, zdecydowanie wypoczęłam i nacieszyłam się obecnością rodziny :)

Niestety są też ciemne strony naszego wyjazdu.... brat przyniósł ze szkoły jakąś zarazę, którą zaraził najmłodszą siostrę, następnie zachorował starszy brat, środkowa siostra, Alicja, ja i mąż.... byliśmy wczoraj z Alusią u lekarza i Pani Doktor nas zmartwiła mówiąc że zajęte są oskrzela i jesteśmy na progu zapalenia płuc :( Mamy antybiotyk, inhalację ze sterydem, całą masę wykrztuśnych i 'odflegmiających' kropelek. Mam nadzieję że antybiotyk zadziała i wizja szpitala się oddali, bo i takie wizje snuła Pani Doktor....

Przyszła do mnie paczuszka od Mini z Miniowe Szczęścia Trzy :) a w niej prezent z okazji Wymiany Mikołajkowej, oczywiście ja nie wytrzymałam i otworzyłam prezent przed 6 grudnia ;) Prezent jest cudny! Bardzo przypadł do gustu Alicji. No ale Wy musicie poczekać na relację do soboty ;) Mam nadzieję że wtedy choróbsko ustąpi i Alusia da sobie popstrykać kilka fotek z prezentem ;)

Muzeum Uzbrojenia - Słoń bojowy

Muzeum Uzbrojenia- Polowanie na krokodyle

Muzeum Uzbrojenia

Muzeum Uzbrojenia - Samuraj na koniu

Muzeum Uzbrojenia

Muzeum Uzbrojenia - najmłodszy brat Ksawery


Muzeum Uzbrojenia- tak jestem Damą
Muzeum Uzbrojenia

Muzeum Uzbrojenia- można była pomacać ;)
 
Muzeum Uzbrojenia - zadowolone dzieciaki (siostra i brat)
Rozpieszczanie
Alicja bohaterka selfie cioci Ani

Siostra na plecach :) Czyli praktyka czyni mistrza - szykujemy się z Alicją do noszenia na plecach więc mama ćwiczy na siostrze ;)


Pozdrawiam Was serdecznie! Teraz pędzę nadrabiać zaległości u Was :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...