Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj był też u nas!

I przyniósł super rzeczy!

Tak jak obiecałam dziś chwalimy się prezentami od Świętego Mikołaja :)
Na początek cudny prezent od Mini. Prezent trafiony w 100%. Po pierwsze dlatego, że uwielbiamy książeczki, po drugie uwielbiamy Aniołki, po trzecie ze względu na rodzinę za granicą świetnie, że jest in english ;)
Dziękujemy bardzo irlandzki mikołaju :*


Rodzice namówili Mikołaja na Kulę Hulę, która jest  g e n i a l n a !! (choć jak widać na załączonym obrazku przegrała z książeczką ;) )
Poza tym od zaprzyjaźnionych Mikołajów Alicja dostała mnóstwo ubranek, grzechotek i gryzaczków :) A i znalazł się jeden pluszowy miś :)

Mama Mikołaja spotkała w aptece i stałą się posiadaczką kosmetyku mającego zmienszyć wypadanie włosów i pobudzić porost nowych. Włosy lecą z głowy że strach, a jak juz pojawiły się prześwity to skapitulowałam. Mam nadzieję że prezent pomoże ;) Tata też dostał jakieś pachnidła :) Cała rodzinka zadowolona :D

Ponieważ ja w tym roku też byłam Mikołajem w Blogowej Mikołajkowej Wymianie zajrzycie do Eweliny z bloga Donnalavita.pl.

Jeżeli chodzi o stan zdrowia Alusi to na szczęście jest lepiej! Inhalacje i antybiotyk działają i osłuchowo jest poprawa, szpital nam nie grozi :)

Na koniec jeszcze mój ulubiony mem tematyczny :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...