Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

poniedziałek, 5 stycznia 2015

NEW ME!

Ruszamy z akcją!

Dziś pierwszy dzień wyzwania NEW YOU ze Sportsmama .
Prawda jest taka, że ja sama z siebie to nie potrafię się zmobilizować. Ćwiczenia w domowym zaciszu mi nie wychodzą, diety nie pilnuję, zbyt często ulegam pokusom. Zazwyczaj jestem pełna huraoptymizmu przez pierwsze 3 dni a potem upadek za upadkiem i dupa blada.
No ale tym razem musi być inaczej! Bo nadwaga jest, szafa pełna za małych ubrań jest, niesmak kiedy patrzę w lustro też jest. Zatem spinam poślady i podpisuję się pod akcją NEW YOU. Mam nadzieję że taka zbiorowa mobilizacja wpłynie na mnie i dam radę :)

Plusy akcji:
+ codziennie nowy zestaw ćwiczeń
+ pełna mobilizacja
+ odpowiedzialność grupowa
+ przejrzysty plan działania (kalendarzyk!*)

Mój cel:
- 15 kg
- 20 cm w tali
- jakikolwiek minus w biodrach i udach

Założenia:
- trening 4/5 razy w tygodniu
- minimum 1,5 l wody dziennie
- 5 posiłków dziennie
- nie ulegać pokusom

*Sportsmama stworzyła specjalny kalendarzyk na którym zapisujemy swoja wagę, wymiary oraz na którym codziennie zaznaczamy czy udało nam się sprostać założeniom, taka forma to dla mnie strzał w dziesiątkę!

No to teraz skoro już napisałam o tym na blogu, nie ma zmiłuj! Muszę sprostać :) 13 tygodni to nie dużo, a można naprawdę dużo osiągnąć :)

Oczywiście z uwagi na karmienie piersią nie mogę się 'odchudzać', ale mogę stosować świadomą dietę. Moja dieta:
+ zero cukru
+ dużo warzyw i owoców
+ regularne posiłki (haha z dzieckiem to będzie nie lada wyzwanie ale postaram sie nie jeść śniadania o 12:00)
+ nie podjadać!
+ zero słodkich napojów
+ zero białego pieczywa (też ciężkie do zrealizowania bo uwielbiam świeże bułeczki...)
+ jogurt naturalny zamiast słodkiego

Kochane trzymajcie kciuki! :D

PS: Sportsmama +Aleksandra Rożnowska mam nadzieję się nie obrazi, że piszę o jej akcji na blogu :)
PS2: Widziałam, że +M. Poznańska miała w swoich postanowieniach noworocznych punkt o tej akcji :) To jak!? Ruszamy!? :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...