Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy rok, nowe wyzwania! Spam zdjęciowy!

2015 witaj!

Jestem pełna energii (choć niewyspana), mam w sobie zapał (choć ziewam pisząc to) i chce mi się żyć! (ale spać też).
Uwielbiam początki. Uwielbiam białą kartę, którą dostałam wraz z nadejściem 2015 roku! Tak na prawdę niewiele się zmiania... plan dnia, rutyna, brak pracy, brak magisterki.... ale czuję się jakby otwierały się przede mną drzwi do nowego, lepszego życia. Dziwne to uczucie i nie mam pojęcia skąd się wzięło, ale chciałam się z Wami tym podzielić.
Na rok 2015 mam całe mnóstwo planów! Żadne to postanowienia, raczej cele, które miło byłoby osiągnąć :)
  • wrócić do aktywnej rekonstrukcji historycznej, ostatnie dwa laty nastąpiła u nas przerwa, bardzo długa i szczerze zaczynam za tym tęsknić, dlatego Grunwaldzie 'here we come!';
  • wrócić do sylwetki dzięki, której zmieszczę się w moje sukienki do rekonstrukcji historycznej;
  • obronić pracę magisterską - wypadałoby w końcu, bo wstyd;
  • cieszyć z każdego nawet najmniejszego sukcesu i celebrować: pierwszy ząb, pierwszy krok, pierwsze mama, pierwsze NIE! i inne pierwsze razy;
  • dokończyć remont domu - koniecznie, najlepiej do wiosny;
  • nauczyć się szyć na maszynie - maszynę już mam, co do umiejętności mam wątpliwości ;);
  • nauczyć się piec - i tu już jutro wypuszczam się na głęboką wodę i postaram się upiec tort urodzinowy dla męża;
  • rozpieszczać siebie, męża i Alicję - a co, należy się nam!
Uda się? Chciałabym, nie są to zbyt wygórowane cele, raczej przyziemne... myślę o nich z radością ( no tylko ta magisterka mnie zniechęca) i gotowością do działania, najchętniej wstałabym i poszła je realizować (no tylko ta magisterka, beee).

A Wy postanawiacie? Planujecie? Cieszycie się na nowy rok? Nowe wyzwania?

W bonusie stary rok 2014 w zdjęciach :)
Ciąża



                                
 MAMA



 MY

 



 ALICJA

 
 


  CHUSTONOSZENIE



KARMIENIE PIERSIĄ





 
 Z TATĄ




 





RODZINNIE





The End
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...