Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

środa, 7 stycznia 2015

Remanent 2015

Czas zamienić szpilki na wygodne tenisówki

Przejrzałam dziś zawartość mojej szafy z butami (tak mam szafę, nie zwykłą mała szafkę, tylko wielką szafę - kocham buty, nic nie poradzę) i cóż się okazało? A no że zdecydowanie muszę zmienić jej zawartość! Same szpilki! Obcasy ogromniaste! Błyszczące, seksowne, całkowicie nie nadające się na spacery z dzieckiem. Wszystkie piękne, uśmiechające się do mnie.... ale niebezpieczne kiedy trzeba pchać wózek / biec za dzieckiem / nosić w chuście. Już nie wspominam o tym, ze moja rozszerzona po ciąży stopa zwyczajnie w niektóre modele się nie mieści.:( Smuteczek.
Oczywiście nie pozbywam się wszystkiego! O nie! Na głowę jeszcze  nie upadłam. Ale coś tam puszczam w świat, żeby zrobić miejsce na nowe, wygodne i na płaskim :)
Przepraszam, że tak tu się z tym obnoszę ale nie jest to łatwe ;) Jako pani urzędniczka uwielbiałam śmigać na szpilkach pomniędzy petentami, czarne, czerwone, lakierki, skórzane, we wzory... no ale było minęło z pracy mnie zwolnią więc nie ma co, czas na zmiany :)
Zatem, sprzedam! KLIK

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10406392


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...