Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

sobota, 28 lutego 2015

Babcia jest the best!

Relacja z wizyty babci okraszona zdjęciami

Była u nas babcia. Babci z wysp. Przyleciała po tym jak dziadek zobaczył ją płaczącą do zdjęcia Alicji... kupił jej bilet, wsadził w samolot i wysłał w odwiedziny do wnuczki.
Moja mama na 45 lat, ja mam 26 lat a moja najmłodsza siostra 3 lata. Moja mama jest z zawodu pielęgniarką i jest moim 'guru dzieciowym' :) Ale ma też te swoje dziwne, babciowe poglądy, które tępię i absolutnie nie pozwalam na nie w stosunku do Alicji np. lizanie czekoladki... No ale poza tym to uwielbiam moją mamę, jej podejście do macierzyństwa, to że rozumie moje podejście do macierzyństwa.
Uwielbiam ją za to że mówi:
"super w tej chuście, mogłabym tak cały dzień" a nie "nie noś bo nauczysz! rozpieścisz!";
"BLW jest genialne, zobacz jak ładnie zjada" a nie "daj dziecku normalnie pojeść, tylko bałagan robi, zblenduję jej to!";
"karmienie piersią jest super! karm jak najdłużej, widok córki karmiącej piersią jest cudowny!" zamiast "wygląda na głodną daj MM, a na noc żeby spała kaszkę w butelce".
Kocham moją mamę.

Zatem była u nas moja mama - kochana babcia. Wynosiła, nabawiła, w końcu ze spokojnym sumieniem mogłam wybrać się na 3 godzinne zakupy. Alicja w tym czasie uspana, nakarmiona, szczęśliwa nawet nie zauważyła że mnie nie było. Mogłam też iść z mężem na mini randkę i nie martwiłam się że ktoś teraz 'walczy' z moim dzieckiem i sobie nie radzi (mam takie obawy w stosunku do teściowej no niestety...).

Moja mama spędziła u nas dwa tygodnie, to były bardzo miłe dwa tygodnie, bardzo żal było się żegnać...






 No i na koniec babcia i wnuczka w chuście! Wiązanie tragiczne, wręcz karygodne ale chęć i zaangażowanie rekompensują wszystko! Byłam na zakupach, Alicja śpiąca, a mama bardzo chciała :)



Babciu przyjedź znów!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...