Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

wtorek, 14 kwietnia 2015

Green smoothie. BLW #2

Zielone koktajle moje nowe love

Za co kocham zielone koktajle? Za wszystko :D

  •  za kolor
  •  za szybkie i łatwe przygotowanie
 
 
  •  za różnorodność
  • źródło: Internet


  •   za to, że są fit, że ja dzięki nim czuję się fit :)  
  •   za smak! są pyszne! Alicja tez uwielbia, szczególnie te z mango i gruszką :)
 Mieliśmy też, krótki romans z czerwonym - burakiem.
 Ale bardzo szybko i bardzo pokornie wróciłyśmy do zielonego szpinaku i jarmużu. Jak burak to tylko pieczony :D

Zielone koktajle są idealne! Nawet mojego męża udało mi się namówić na szklaneczkę, no ale z chłopami tak to już jest że wolą kiełbachę a nie trendy koktajl ;) Jak macie inaczej to nie piszcie! Bo będzie mi przykro :p - żartuję! Piszcie, pokażę mojemu, niech mu będzie łyso.

Lubicie? Pijecie? Nie? Polecam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...