Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

czwartek, 16 kwietnia 2015

Ogród marzeń

Wsi spokojna, wsi wesoła

Dziś garść inspiracji ogrodowych. Wybaczcie, ale poza okołodzieciowymi sprawami, uwielbiam tematy okołodomowe. Dlatego właśnie zapraszam Was dziś na spacer po pięknych, wiejskich ogrodach, może i Was zainspirują?

Moja wieś to nie taka typowa wieś.
Po pierwsze, dom stoi przy drodze. I to dość ruchliwej w dzień.
Po drugie, tak naprawdę mieszkam w dzielnicy niedużego miasta.
Po trzecie, krowy i barany - to ni u nas.
Po czwarte, sąsiedzi obsadzili się tujami, a to raczej mało wiejskie klimaty, raczej kojarzą mi się z miejskimi parkami.
Po piąte,  mam to gdzieś i robię swoje :D
Zatem mój dom, mój ogórd to specyficzne miejsce na mapie naszej dzielnicy :) Czerwone okna, dużo kwitnących bylin, ani jednej tui ;) Enjoy!



 Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest.com

I co? Jaki jest Wasz styl? Lubicie pod linijkę? Czy może tak jak ja - sielsko-anielsko? :D
Na koniec niespodzianka, dwie ogrodniczki w akcji :D 
Jak widać jeszcze dużo pracy przed nami ;) Ale pomarzyć można, nie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...