Blog z życia mamy i córki. Mała miejscowość, mały domek, wielkie szczęście!

piątek, 5 czerwca 2015

Blogosfera - a co to?

W naszym życiu zmiany, dzieje się bardzo intensywnie.

Pogoda zachęca nas do przebywania na podwórku, w domu wieczny remont, dziecko rośnie, rozwija się w tak szybkim tempie, że ja stara matka nie nadążam.

Tak na prawdę do zajrzenia na blogosferę zmusił mnie Canpol, który przesłał gadżety do testowania....

Na Wasze blogi staram się regularnie zerknąć, ale mam lenia... przepraszam, klawiatura mnie ostatnio parzy...

Może znów przyjdzie taki czas, że się aktywuję, może wiosna-lato to nie sezon na bloga, przynajmniej nie dla mnie ;)
 A może po napisaniu tego przepraszająco, błagalnego posta znów poczuję tą werwę, siedzę i uśmiecham się do siebie, stukam w klawiaturę i już myślę o czym będzie następny post ;)
Bez słów, cały czas jesteśmy na INSTAGRAMIE - zapraszam :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...